A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2009. december 8., kedd

Batman


Nem gondoltam volna, hogy kimozdul szülővárosából Gotham City-ből.
Csak a  félreértések elkerülése végett teszem szóvá, hogy Batman nem egy természetfeletti lény, egyáltalán nincs természetfeletti képességek birtokában. Testi erejét, nagy tudását, roppant vagyonát, a tudomány és technika vívmányait felhasználva küzd, élve a megfélemlítés eszközével. Lévén 70 éves, azt hittem mára már nyugdíjba vonult, és mostanra levetette a "denevérbőrt". Erre tessék, itt járt -a pontos helyet nem árulhatom el- sikerült lencsevégre kapni a leszállását. Nem hiszem, hogy önszántából vetődött felénk -idő sem volt megkérdezni-, szerintem a mértéktelenül szakadó esőben beázott a navigációs rendszere. Ebből is látszik, hogy a legmodernebb GPS készülékkel felszerelkezve is történhet malőr. Azért biztosan hazatalált, mert nem egy elveszett gyerek! Nem kamu, a Zuvári hegyen átélt viharban az enyém is beázott, két napig szárítgattam utána. Szerencsére, én is jól ismertem a járást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése