A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2009. december 7., hétfő

Mert megérdemli

Ha egy kicsivel több esze lenne, akkor már féleszü lenne!
Szoktam volt mondani mérgemben, bizonyos cselekedeteket  elkövetőkre. Néha mást is mondok, de azt inkább nem publikálom. Ma is mondtam. A Füredi u., Vörösmarty u kereszteződésénél lévő gyalogátkelőnél engedtem el a gyalogost, megálltam a külső sávban, de a belső sávban érkező ezt nem akarta megtenni. Nagy sebességgel közelített, és csak az utolsó pillanatban nyomott egy "satut", muszájból. Szegény gyalogosnak halálközeli élménye lehetett!  Nos, ennek az autósnak mondtam! Mert megérdemli!
Pénteken is mondtam. Az Áchim A u-ban, közvetlen a Vár u-i kereszteződés előtt állt meg egymás mellett két észlény, és kiszálltak beszélgetni. Nem vicc! Mivel kikerülni sem lehetett őket, volt idő észlelni, hogy nem veszekednek, nem forgalmi szituáció miatt állnak, hanem csak "örülnek egymásnak". Ezért aztán mást is mondtam, ami nagyon nem publikus. Kaptam is a fejemre a páromtól! Csak éppen ott lámpa után, és kanyar előtt volt a szituáció. Ketten együtt sem adnak ki egy féleszüt! Naponta vezetek, így hát elég sok hasonló sztorival szolgálhatnék, csak nem akarok mindig ezen "lovagolni". Azért ha kell mondom. Mert megérdemlik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése