A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (15) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. március 5., péntek

A hálózat fogságában

Nagyon rég esett meg a történet, ami erről a képről jutott eszembe.
Középiskolás koromban történt, valamikor másod vagy harmadéves koromban. A gépudvarból jöttünk vissza néhányan, a kisállatok telepe mellett. Több elkerített karám is volt, az egyikben a képen lévőhöz kicsit hasonlító teljesen fekete kecskéket tartottak. Nagyon aranyos, barátságos jószágok voltak, ezért megálltunk megnézni őket, illetve zöldeleséggel csábítottuk magunkhoz egy kis simogatásra. Az egyik kifejlett bak a karám hátsó felénél feküdt, ami elsőre nem volt szokatlan. Kis idő elmúltával arra lettünk figyelmesek, hogy az állat furcsán ráng néha. Figyelmesebben szemlélve vettem észre a földön futó vastag fekete kábelt, ami az állatnál végződött. Akkor már rosszat sejtve másztam is a kerítést, majd irány a kecskebak! Mire eljutottam hozzá már füst szivárgott a szájából! Azóta sem tudom, hogy s mi módon került le az oszlopról a karám felett húzódó nagyfesz kábel, de lekerült és a szerencsétlen bak ráharapott a végére, a lecsupaszított végződésekre. Gyors szemrevételezést követően, -mivel máshol épnek láttam a kábel külső bevonatát- megragadtam és kirántottam a szájából. A többiek szaladtak a gondozót keresni, meg vissza a gépudvarba, hogy valaki áramtalanítson és kerítsenek villanyszerelőt. Addig tartottam a kábelt, mert egyszerűen nem volt hová tenni a mászkáló jószágok miatt, a kerítésre meg nem mertem felakasztani, még véletlen nekilép valaki.  Így telt jó néhány perc, végül aztán áramtalanítottak, a gondozók meg elvitték a pihegő bakot, amelyik addigra már emelgette a fejét. Másnap érdeklődtem és hihetetlen, de a kecskebak a szerencse szülötte lehetett, mert különösebb károsodás nélkül megúszta az áramütést. A szájában volt kisebb égési sérülés ami szépen gyógyult és az evésben sem gátolta. Pedig percekig fekhetett a hálózatban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése