A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. március 25., csütörtök

Meglestük

Nos a horgászatra nem kell sok szót vesztegetni, hajszálra mint tegnap. Már reggel gyanakodtam, mert van egy kőből készített kabala dobókockám és megint egyest dobtam, úgy mint tegnap.
Ezt a kockát reggelente meggurítom egyszer és megtekintem a dobott számot. Nem mintha lenne valami jelentősége, csak már megszoktam. Babonás sem vagyok, esetleg ha elfelejtek dobni és később eszembe jut, kicsit bosszús leszek. Vagy mégis? Beálltam az Arborétum elé a kanyarba, mert egy sporttárs elmondása szerint tegnap járt ott a ponty. Tegnap. Ezek nem ismerik a "helybenjárás" vezényszót! Kicsit tanítottam úszni a sportkukacot de se compó, se kárász, se ponty, "szóval se..". Azért legalább sikerült egy jó képet készíteni a pontonnal alátámasztott hídról. Meg is jelent két mesterember és olyan éktelen csikorgássa húzkodták a szegeket, hogy nem csak Zsöminek, de nekem is felállt a szőr a hátamon. Ez ok volt a távozásra!
Következő helyszínnek kedvenc helyemet választottam azon egyszerű okból, mert a kanyar után a hal vagy egyik, vagy másik ágban úszik fel, vagy nem. Most éppen nem! A tegnapi horgászhelyen megint csak retúrok jöttek, megint kettő. Most akkor, hogy is van ezzel a kockával? Hagyjuk! Viszont közben a "nyálam is csurgathattam" ahogy rabolt a csuka amire most fogási tilalom áll. Megúsztad krokodil pofa!
Azért a kiváncsiság elköttette velem a horgonyt és megnéztem miért randalíroz a száraz gyékény szélében. Azt nem tudom, hogy békákat rabolt vagy sem, mert ha igen, akkor egy falásra jóllakhatott volna. Micsoda tömegszex! Ezért nincs a békák közt ügyvéd, beleőrülne egy apasági perbe! Amúgy hihetetlenül sok a varangy a tóban, lesz ebihal, lesz mit enni a törpeharcsáknak, meg másnak és még marad is. Miközben a békák nemi életét kukkoltam eszembe jutott, hogy láttam elmenni a hattyúpárt. Nincs otthon senki, pont jó egy besurranónak!
Ez volt a "legkeményebb meló", mert úgy kellett lavírozni a csónakkal -az időközben feltámadó szélben-, hogy egy gyékényszálat se rakjak keresztbe. Nem is raktam! A fényképezés után nyomtalanul tűntünk el, egy szál nem sok, de annyit sem törtem a víz pedig nem őrzi a nyomot. Szép a fészek, az én szememmel nézve készen van, a járatokat még nem taposták ki, de már látszik. Gondolom én, azért voltak "házon kívül", mert a tojás még nem ért meg a Királynőben, ezért hát Hercegem elhívta ebédre. Messzi éttermet választhattak, mert még déli harangszó előtt elmentek és amíg elláttam a vízen, nem mutatkoztak sehol. Hja kérem, itt fent csak varangy volt az étlapon egy Királynő pedig annál jobbat érdemel! Főúri gesztus Hercegem!

1 megjegyzés:

  1. Húúú, de pihent agyú ma valaki! Jól szórakoztam, tetszett a beszámoló, különösen a békák szaporodási mutatójáról!

    VálaszTörlés