A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. április 17., szombat

Forma-1

Újra itt a hétvége és megint lesz futam. Az időmérőt elnézve ez a verseny is parádésnak igérkezik.
Sebastian Vettel a múltkori futamgyőzelmét igazolandó hatalmasat ment az időmérőn. Kétséget kizáróan várományos a holnapi győzelemre is, ha közbe nem jön valami, vagy valaki. Azért esélye van a csapattársnak és Alonsónak is, pláne, ha az időjárás is kever egyet a paklin. Alapesetben úgy néz ki Vettel nehezen verhető ezzel a kocsival. Plusz kedvcsinálónak azért én küldök egy veterán szépséget, a sportág és a technika kedvelőinek.

4 megjegyzés:

  1. Én is néztem az edzést, és remélhetőleg a versenyt is látni fogom. Remélem, nem alszom el közben, így ebéd után. Mert már volt rá példa. Végre egyszer a versennyel azonos időben volt az edzés is.

    VálaszTörlés
  2. Nézd a versenyt reggel. Reggelire egy hemendex, utána egy kávé és 08.35-től Kínai nagydíj!

    VálaszTörlés
  3. Nem néztem meg délelőtt a versenyt, inkább a háromkerekűmmel teszteltem az egyre romló fizikai állapotomat. Az ismétlésben megnéztem a kb. a 35. körig, aztán az ebéd utáni vérnyomás csökkenés miatt nem emlékszem, csak az utolsó körre. De amit láttam, az izgi volt.

    VálaszTörlés
  4. Izgalmas volt valóban. A valóság, megint szépen átírta a papírformát.

    VálaszTörlés