A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. június 27., vasárnap

Csak úgy...


Kicsit morbid, de nagyon találó és tréfás szerintem ez a megközelítés. Bajás Józsi barátom küldte nekem -rohan az idő címmel- én pedig utólagos engedelmével lecsaptam rá!

Nem baj! Én jobb híján elleszek azzal a harmadik üveggel még vagy ötven évig!

Hogy kezdődik mindjárt az élet? Szopás!

Jut eszembe! Előre szólok, megkimélendő mindenkit a felesleges kiadásoktól, hogy jövő héten én is veszek egy szelvényt és megnyerem a lottó főnyereményt, mert már nem tudom elnézni az egész társadalomra, sőt lassan fél európára kiterjedő stresszt.

Meglátásom szerint örök hálával tartozik országunk minden sportszerető tagja a Magyar Labdarúgó Válogatottnak és Szövetségi Kapitányának. Minket nem érhet egy olyan egész nemzetet sujtó fiaskó, mint például Olaszországot vagy a Francia nemzetet.

Legutóbb választott Nagy Testvérünk (USA) tudósai megint kitettek magukért. Fény és föld nélkül termesztenek salátát! Ugye milyen okosak? Ennyi eszük van! Egyenek belőle sokat.

Megfejtették az ásítás titkát! Végre! "Az ásítás az agy légkondicionálója. Sokan gondolják, hogy a fáradtság és az unottság jele, de nem! Az ásítás hőmérséklet-szabályzó funkciója serkentőleg hat a figyelemre." Már értem! A parlamenti közvetítés alatt nem unom őket, hanem felforr az agyam és hűtöm! Most hogy tudom, jobb nekem?


1 megjegyzés:

  1. Nem mindenre, nem is sorrendben, de azért valamire reflektálok.
    Lehet, hogy kishitű vagyok, de én, a jelen állapotomat látva, megelégednék öt évvel is.
    Ez az ásítás dolog sántít. Én ásítozok hűs időben is. Akkor is, ha nincs oka agyamnak a melegedésére. Úgy tudom, a lecsökkent agyi oxigénszint megemelése végett kap ukázt a tüdő, több levegő beszívására, ásítással. Én óvom agyamat a parlamenti közvetítések miatti felmelegedéstől, azzal, hogy nem nézem. Elég a híradó. Ha jót akarsz magadnak, Te se nézd!
    Az palack kollekció szellemes, és találó. Nálam most van az átmenet a harmadik és a negyedik között.

    VálaszTörlés