A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. július 14., szerda

Veteránok 14.

S-100! Ilyen volt az első kocsink.
Haj, de nagyon szerettem! Még manapság is, néha mikor elkap a méreg valami túlbonyolított és ezért elromló  "kütyü" miatt, szoktam mondani Melindának, hogy keresek egyet jó állapotban és megveszem. Ő meg fél szegényem, mert tart tőle, vagyok annyira őrült! Egyébbként vagyok.
Csak azért nincs, mert nem tudnám hol tartani és a mostani kocsimról sem mondanék le. A miénk zöld volt, mint a hajdani faros buszok némelyike. ZiL generátorral volt megspécizve és egy ZiL indító aksi nehezítette és foglalta a helyet a hátsó ülések támlája mögött. Nem hiszem, hogy lenne összefüggés, de Volánostól vettem. Elképesztően megbízható járgány volt. Egy liter olajjal és tíz liter vízzel Budapestig is elment. Jó, azért kellett bele benzin is!  Mivel ette az olajat meghüvelyeztettem, megköszörültettem a főtengelyt és utána ment mint a parancsolat. Könnyű volt javíttatni, karbantartani, kezelni. Én azt mondom kényelmes is volt a maga nemében. Mondom a maga nemében! Nem a mostaniakkal kell összehasonlítani, hanem a korabéliekkel.
Plusz, nekem a mai napig tetszik. Ez egy szép autó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése