A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. szeptember 12., vasárnap

Lesen

Haj, de régóta vágytam őkelmére! Vágytam egy jó fotóra tőle, de nem szeret modellt állni! Fent lakik a "végeken", látom is minden alkalommal mikor járom a vizet, de nagyon óvatos.
Végre a szerencse és csipetnyi rafinéria összehozta a képeket. Felállt egy közvetlen a víz színéig felérő tuskóra a kikötő öböl felett.
Onnét vigyázta a vizet, leste a halat meg a mozgásokat. Mindíg közvetlen a nád elé áll figyelni és nagyon hamar "elugrik". Szerencsémre a nyílt víz felől jöttem, így mielőtt még túlságosan közelinek érezte volna a jelenlétem bekanyarodtam az öbölbe és takarásba kerültem. A nád fedezetében közelebb húztam a sarokhoz, előkészítettem a fényképezőgépet, majd húztam két erőteljeset a lapáttal és siklásra váltottam. Szép lassan és csendesen bukkantam elő a nádfal fedezékéből és már nyomtam is a gombot. Meglepetésében állt pár pillanatig, majd elrúgta magát, a víztükör fölé dobta testét és nehézkes szárnyalással, lassú emelkedéssel indult a végek irányába. Nehéz a felszállás, utána már igazán szép a röpte!

1 megjegyzés:

  1. Szép példány! Megint leengedték a Desit? Elég sekélynek tűnik...

    VálaszTörlés