A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. október 5., kedd

Pergetés

Nem csak az erdő és nem csak Zsöminek, de a tavi barangolás is hiányzott mindkettőnknek.
No meg nekem a horgászat! Végre "szezonja" van a ragadozóknak. Csukaszezon!
Azért "jár" a süllő is. Az erdei barangolást követőn, egyik nap vízre szálltunk hát, pergetni.
Sikeres szezonkezdet lett. Pedig nem annak indult. Végigdobáltam az ágat a "végekig", sok helyütt, hol máskor már mutatta magát a hal megálltam, alaposabban megvallattam a mélységet. Vannak jól bevált területek, oda többször is visszatértem. És semmi!
Megint csak semmi! Már azon gondolkodtam, aznapra feladom, mikor meghallottam a jellegzetes hangot. Rablás! Még sikerült "elkapnom" a gyűrűző vizet, mire elültek volna a hullámok a nád előtt. Közelebb siklottam és ejtés. Másodikra bejelentkezett a csuka. Igen vehemensen harcolt, pedig nem óriás, bő egy kilós. Később még meggyűlt vele a bajom. Persze a sikertől vérszemet kaptam és elkezdtem a bokrok elé ejtegetni a műcsalit. Érdemes volt. Kisvártatva elmarta valami és úgy vitte, hogy letettem volna a nagyesküt, ez is csuka lesz. Süllő lett. Kicsit kisebb mint a csuka, de bőven méretes. Kiemeltem a vízből a felfűzott krokodil pofát és a csónakdeszkára fektettem. Miközben a szájbilincset oldottam, hirtelen előrevetette magát tátott pofával, neki a kezemnek. Életemben nem voltam még ilyen gyors, mégis megharapta a hüvelykem! Az első csuka, amelyik meg tudott harapni! Nem mélyen, mert csak az egyik kapófoga hasított fel, de napokig égett a seb. Ragadozó!

1 megjegyzés: