A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2010. november 5., péntek

Megint nem leszek...

Én úgy "szeretem", mikor megkérdezésem nélkül akarnak belőlem milliomost csinálni!
Megint nem leszek milliomos!
Pedig el bírnám viselni a gazdagságot, csak az odáig vezető út eme formáját nem díjazom. " Ön első körben garantáltan bekerült,....jogot szerzett a fődíj sorsolásra,...sőt  gyorsasági különdíjat is nyerhet ha,...nem kell mást tennie csak,...! Hát nem tettem! Sem most, sem egy éve, sem kettő!
Minden éven jönnek ilyen és hasonló ajánlatok egyazon "cégtől".
Hol pénzösszeget akarnak velem nyeretni, hol milliós autót, hol mást. Esküszöm, hogy  legalább harminc éve küldik az ajánlataikat évente legalább egyszer. Mindig névreszólóan, pedig ezalatt az idő alatt lakcímünk is változott. Felkészült kis csapatuk van nem mondom, jó adatbázissal. Csak egyet nem vesznek észre, hogy soha nem játszom és nem is válaszolok, nem rendelek.
Én a meg nem nevezett cég helyében úgy vágnám ki az informatikai vezetőt, mint macskát szarni! Most én is teszek egy ajánlatot!
Ha kipenderítették jelentkezzenek, mert tudok ajánlani helyette megbízható, precíz, jól képzett szakembert. A címem megvan, oszt csak írjanak!

2 megjegyzés:

  1. Címem,telefonszámom a kiadóban!!!:)

    VálaszTörlés
  2. Én is kaptam sok ilyen levelet. Egyszer csak belémbujt a kisördög, visszaírtam nekik, hogy szeretnék találkozni az általuk megnevezett emberrel, aki az autót megnyerte, és biztosítottam ha találkozok vele rögvest megrendelem a hírdetet könyve több példányban. Levelet kaptam "tőlük" egy újabb lehetőségre "Ha megrendelem" a következő könyvet.Ezek után én sem válaszoltam nekik.
    S. László

    VálaszTörlés