A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. április 2., szombat

Párosan szép ..

Ezt a bedőlt nyárfát nagyon szeretik a kacsák. De nem csak ők, én is. Minden éven "lógatok" itt egy keveset és közben bámulom az arborétumot.
Ezt a kacsapárt sem a pár méteres távolság, sem pedig a rendszeresen bedobott úszó nem tudta megzavarni a sütkérezésben. A lábon álló nyárfákon meg már hamvasék tisztogatják a régi fészket és közben kijárnak a víz fölé cserkészni egyet. Ha találnak valamit az mindig tudott  lármázásuk miatt. Visszatérve a kacsapárra, remekül elvoltak ők kettecskén a napsütésben. Melegedtek, tollászkodtak, nézelődtek a nyárfán. Igazán aranyosak voltak, szépek és elragadóan nyugodtak! Igyekeztem minél kevesebbet mozogni, zajongani, hisz én ott betolakodó voltam. Az ott, az ő otthonuk.

6 megjegyzés:

  1. Igen, ezt érezhette az egér is, amikor ott kotorásztam az ő otthona körül...tündériek ezek a kacsák.Szép pár...

    VálaszTörlés
  2. ... egyszer, mikor jelentős fordulatot vett az életem, azt álmodtam előtte, hogy egy ilyen kidőlt fa hídján megyek át a túlsó partra :)
    szép vasárnapot!

    VálaszTörlés
  3. Most úgy megkívántam a kacsazsíros kenyeret snidlinggel. Pedig a kenyér tilos.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak, én a Margitszigeten szoktam nézni őket a tóban, a múltkor próbáltam lefotózni, de folyamatosan elúsztak :((

    VálaszTörlés
  5. - Jó kép lett a kis gombszemű. :)
    - De átértél az a lényeg. :) Neked is szépet!
    - A kenyér tilos, a vadkacsán meg nincs zsír. :)
    - Tudnak mozgékonyak lenni. Dobálj nekik kis kenyeret. :)

    VálaszTörlés
  6. @Anikó
    Nekem nagyapám mindig azt mondta - totyogós koromban - ha madár után szaladtam, tegyek sót a farkára. Akkor meg tudom fogni.
    Lehet, hogy könnyebb lesz fényképezni is. Próbáld ki! :-)

    VálaszTörlés