A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. május 3., kedd

Kézzel festett

Emlékeztek még, hogy mekkora sláger volt? Főleg az úgynevezett kézzel festett Kinder figurák.


Természetesem mi is gyűjtöttük anno. Mármint Joci és Marcsi.
Kiszállásról jövet sokszor hoztam.


Azért nem lettünk fanatikus gyűjtők, hiányosak is a sorozatok. Pöti most az ünnepekben szedte elő és viszi magával.




Kedves jópofa kis színes figurák. Kedves kis emlékek a gyerekkorukból.



Évek óta "lapítanak" egy kis átlátszó falú műanyag dobozkában, hogy ne porosodjanak, de mégis látsszanak.



Jó volt, most kirakosgatni, megcsodálni és megörökíteni őket képpel is. Emlékeztek? Nektek is lapul netán valahol a szekrény mélyén egy kis dobozkában néhány? Szedd elő és ...

7 megjegyzés:

  1. Jaj de aranyosak. Én már régen odaadtam az unokáknak az ilyen régen eltett kincseket, nos nem vagyok benne biztos, hogy megvannak:(( Jó volt látni :))

    VálaszTörlés
  2. Én is elosztogattam a rokonságban....

    VálaszTörlés
  3. Még ma is féltve őrizzük őket. :)

    VálaszTörlés
  4. Húha... van valahol,talán a gyerekeknél messze, de lettek újak, mikor anyukám a tojás gyárban dolgozott :) Azok az üveges vitrinben a könyvek előtt múlatják idejüket :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem ilyen még nem volt, de ha ifjúsági könyv akad a kezembe, találok benne rágógumiba csomagolt képregényrészleteket.
    Mintha a Verne könyvekbe, vagy a Joy Adamson Oroszlánhűségében, Elza és kölykeiben bukkantak volna föl utoljára.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm mindnyájatoknak a "nosztalgia járatot".
    Ugye milyen jó néha?

    VálaszTörlés
  7. Én is eltettem őket és ha majd, lesz unokám neki adom. Nagyon szerettem ezeket a figurákat:)

    VálaszTörlés