A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. augusztus 3., szerda

Bent is víz, ...

No? "Saccperkábé" mennyi víz fért a csónakba?
Sok, nagyon sok. Bár feleslegesen aggódtam, fért volna még bele. Ha nem is bőségesen, de még bírta volna a feltöltést. Mikor elállt az eső gyorsan "lóra kaptam" és kinyargaltam. Attól egyáltalán nem tartottam, hogy elsüllyed, mert a három légkamrával az teljesen kizárható.
Inkább csak a benne lévő fa szerelvényeket sajnáltam. Mert a többszöri pácolás ellenére azt azért nem gondolnám, jót tesz nekik ha napokig vízben úszkálnak. Vittem egy nagyobb merőkét a már meglévőnél, kiszerelvényeztem majd kiszedtem a rengeteg vizet és le is törölgettem a műanyag testet. Ráfért a három heti elhagyatottság után. Jó, jó! Megválaszolom a feltett kérdést.
A 4,5 literes nagyobb merővel kiszedtem 82 telit és nem számoltam a darabokat. Az ugye kicsivel több, mint 360 liter. Utána öröm volt nézni a terhétől megszabadított csónak könnyed ringását. Egészen addig, mígnem újra elkezdett szemerkélni. Szépen esett, mikor eljöttem.
.

8 megjegyzés:

  1. Megtelt, mint a "puttonyom". :)

    VálaszTörlés
  2. Meregesd ki Te is egy edénnyel, ahogyan MJ tette....bár úgy gondolom teljesen meddő dolog lenne.Nem?

    VálaszTörlés
  3. Azért jó kis tornagyakorlat volt, izomláz kizárva.

    VálaszTörlés
  4. Meregetem. És a ...tükör...-ben szétöntögetem. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönet a látogatásokért. :)
    Nem csak hogy lesz, már van is. Ma elkapott a felhőszakadás a vízen megint. Pacallá áztam. :)

    VálaszTörlés
  6. Szinte hallom a csónak köszönetét...

    VálaszTörlés
  7. A magányos vándor néha megázik ugye:)

    VálaszTörlés