A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. augusztus 16., kedd

Dunánál

Mit is nem mutattam még meg?
Például ezt az öreg fűzfát az ártérből. Hányszor "tekerhették már meg" a dühöngő örvények áradáskor?
Még győztesként áll.

De nem mutattam ezt a szép gyorsjáratú hajót sem, amint épp gyorsan gyógyuló sebet ejt a Duna vízén. Hajókból, uszályokból komoly "gyűjteményre" tettem szert. Csak nyugalom, nyugalom!
Nem akarom mindet megmutatni.

Csak még ezt a lassabb óriást.
Hatalmas méretű hajó, sokkal nagyobb mint gyorsjáratú társa.
Éppen ezért "megfontoltabban" szeli a vizet és tol a partnak hatalmas hullámokat.

De nem mutattam még a nagy folyót amint a lenyugvó nap "festi" ezüstre hullámait.
Szeretem a Dunát. Igaz, én ezt majd minden vízre elmondhatom. Miért?
Nem tudom. Pedig nem víz mellett születtem és nem is ott nőttem fel.
Talán egy előző életben van a válasz.

Végezetül itt van a túlsó part. Nekünk, akkor és ott a túlsó. Ezen a képen már jobban kivehető a fellegvár. Jobban mint a tegnapi képeken. Vácnál lehetett volna átkompolni, de már annyi alkalommal voltunk Visegrád váraiban, hogy most csak távolról csodáltuk.
Egyelőre ennyi a magyarkúti Szélesréten töltött hét látnivalóiból. Egyelőre, mert könnyen lehet bukkanok még archiválás közben olyan képre, amiről eszembe jut valami kis történet.

6 megjegyzés:

  1. Szép időtöltés volt számomra a csodálatos képek nézegetése:)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű fotók és nagyon szép helyek:)

    VálaszTörlés
  3. Hát az a fa! Mintha a Laokoón-csoportot látnám!

    VálaszTörlés
  4. Mi is szeretjük a Dunát, a Dunakanyart, mert a víz és a hegyek különleges hangulata......

    VálaszTörlés
  5. - Nagyon köszönöm nektek, hogy meglátogattatok és elismerőleg "szóltatok". :))

    VálaszTörlés