A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. augusztus 27., szombat

Forma-1

A Belga Nagydíj, Spában.
Az idei évad 12. versenyhelyszíne.
Michael Schumacher húsz évvel ezelőtt
-szinte napra pontosan- itt mutatkozott be élete első Forma-1-es versenyén.
Akkor a Jordan színeiben a hetedik helyre kvalifikált az időmérőn, ami egy újonctól a "..nem semmi!" kategóriát jelentette. A húsz évvel ezelőtti bemutatkozó futamon azonban elvérzett kuplunghiba miatt és egy kört sem tudott teljesíteni. remélhetőleg most jobban kijön neki a lépés!
Ezzel nagyjából be is fejezem az esélylatolgatást, mert a nyári szünet alatt annyi mindent fejleszthettek és variálhattak a mérnökök, hogy akár teljesen át is írhatták az eddigi immár megszokott rendet.
Egy tűnik nagyon valószínűnek, az hogy Vettel ha jól gazdálkodik az előnyével akkor megint világbajnok lesz. Nyolc futamra kell beosztania a 85 pontnyi előnyét. Márpedig Vettel nem egy beosztogató típus, inkább egy gyűjtögető. Kétlem hogy ráülne a meglévő eredményre.
Kívánok hát mindenkinek kellemes hétvégét, a F-1 kedvelőknek jó szurkolást, izgalmakat a versenyen. A sok-sok rajongónak pedig küldöm szeretettel a képen szereplő koros gépet immár kettőre csappant archívumomból.

4 megjegyzés:

  1. Az egyik kedvenc pályám. Remélem meg tudom nézni.

    VálaszTörlés
  2. Még láttam Schumscher perecelését, a következő már Robin Hood volt. Bánom az alfa állapotomat, mert az eső miatt biztos izgalmas lehetett időfutam is.

    VálaszTörlés
  3. Itt hagytam egy mosolyt, mert én nem értek ezekhez a versenyekhez:)

    VálaszTörlés
  4. - Én is reméltem, aztán csak félszemmel sikerült. :)
    - Az időmérőről meg teljesen lemaradtam. Nagy volt a hétvégi jövés-menés.
    - Köszönöm! Én is küldök egyet! :)

    VálaszTörlés