A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. augusztus 7., vasárnap

Messziről

Nincs ebben a képben semmi különös, nekem mégis nagy kedvencem lett.
Az arborétum egy magas pontján állva vettem észre a madarat a tó átellenes partján. Csak úgy kíváncsiságból "rázumoltam" és mikor visszanéztem a keresőn - a tizennyolcszoros nagyítás ellenére-, alig látszott belőle valami.
Azután kiderült, nem is rossz a kép. Ott van őkelme is, igaz kicsiben, de ott van. Nekem határozottan tetszik, az előtérben csillámló vízzel és az erdő mélységéből fakadó sötéttel. Nos? Várom a kritikákat.
.

8 megjegyzés:

  1. Azzal a technikával, amivel rendelkezel, ahhoz képest jó. Ilyen távolsághoz teleobjektív kell.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem jó lett! Ma én is láttam hasonló madarakat, amikor Poroszló és Kisköre közötti kerékpárutat tettük meg oda-vissza, csak sajna fényképező nélkül. Majd legközelebb.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű a víz! A háborgó lelkemnek nyugalmat sugall :)

    VálaszTörlés
  4. Tetszik, én is készítettem hasonlót, csak visszanézve láttam, mit is fotóztam :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm nektek! Öröm nekem, hogy tetszett nektek.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép fotó:)
    Szeretek itt lenni nálad...

    VálaszTörlés
  7. A képet mentettem, köszi :)

    VálaszTörlés