A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. augusztus 30., kedd

Szádelői-völgy 2.

Igyekeztem most úgy válogatni a "második körre", hogy kikapcsoltam az agyam "dumás" oldalát és csak érzésre.Ami megtetszett. Csak úgy.
Nem elemezgetve, hogy miért? Mit miért? Mindenre kell válasz? Nem!


Viszont a kérdésekről eszembe ugrott az egyik kedvenc viccem. Hátha van akinek még új.
Pasi az orvosnál.
- Doktor úr! Az utóbbi időben azt vettem észre magamon, feledékeny vagyok.
- Mióta?
- Mit mióta?!

Itt meg épp meditálok. Vagy nem is? Lehet, csak a fotó kedvéért? Vagy a szakállamat mostam? Jut eszembe. Azóta sem borotváltam le. Lassan elmehetnék remetének. De nem megyek.
Mellesleg egy kis szigetecskén ülök a Szár-patak medrében. Előttem is egy szára, meg mögöttem is egy szára.

Na ezt tessék kitalálni! Mi ez? ....  ....
Segítek. Ez egy fának a gyökere. Méghozzá egy szál megvastagodott gyökér a szikla fogságában.
Szürkült már a völgyön kívül is, mikor kiértünk. Igazán kellemes séta volt odabent. Egy sajátságos mikroklíma, páradús. hűvös és tiszta levegővel. Szerencsére nem találkoztunk senki olyannal, ki bűzölgő cigarettájával megszentségtelenítette volna a helyet. Tehát?! Tehát, csodában is volt részünk.

5 megjegyzés:

  1. Biztos megüt a guta! Elszállt amit az előbb beírtam. Tehát méghogy az agyad dumás oldalát kikapcsoltad, talán akkor elhinném, ha most csak képeket kaptunk volna tőled. Így azonban még viccet is meséltél, meg a "remetéskedés" sem áll messze tőled! Etesd mással az olvasót, az talán elfogadja.
    Ötletem sincs miért nem jelenik meg a fényképem a bejegyzésem mellett.

    VálaszTörlés
  2. Mit miértre egy válasz: Csak (rövid tömör minden benne van ;))
    Nagyon különleges képek!!!
    Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  3. - Tudod, csak addig sikerült blokkolni, míg válogattam. Azután már ... Hisz ismered, ha egyszer a szövegközpont bekapcsol!
    Tényleg nem áll messze. Csónakos is azért lettem, mert a parton előfordult, hogy órákig tudtam csak egyedül üldögélni és máris jött valaki. Egyből tömegiszonyom lett.
    - Jó válasz! :) Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  4. Valóban különleges és szép képek:)
    Csak gratulálni tudok hozzájuk

    VálaszTörlés
  5. Köszönet érte! Gyönyörű hely tényleg.

    VálaszTörlés