A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. augusztus 24., szerda

Torna vára 3.

Nem mintha nem volna mit mesélnem és bemutatnom arról a napról, most mégis maradok még Torna várában. Csak így képekkel.
Remélem nem leszek túlontúl unalmas, de annyi képet készítettem, hogy muszáj még mutatni belőle.


Próbáltam olyan képeket választani,






hol "megvillan" a háttérből is valami.





Ez így nagyon kényelmes dolog.
Pillanatok alatt megvan egy bejegyzés.
Igaz nem túlságosan szószátyár, de azért remélem nem hiábavaló, mert talán tetszetős.
Lehet tetszetősebb is, mint mikor dumálok?
.

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jók a képek!!! "Dumáddal" sincs semmi baj! :) Szeretem olvasni az írásaidat! :)

    VálaszTörlés
  3. Csak mutogassál nyugodtan, szeretjük a képeidet!

    VálaszTörlés
  4. -Nagyon köszönöm! Meg ezt is! Meg pláne! :))
    -Akkor most én leszek a mutogatós bácsi? Jujuujj! :))

    VálaszTörlés
  5. Nekem sincs semmi bajom a szöveggel, valahogy én sokkal jobban szeretem egy helyen olvasni a tudnivalókat. Gyíkokat láttál a köveken?

    VálaszTörlés
  6. Én is szeretném, de hát ez általában nem így van. Egyik infó itt, a másik meg ott. Átfogó ismertetésekbe én meg nem akarok bonyolódni, megtették azt már mások, többen is. Könnyű olyanra rábukkanni. Így én maradok annál, hogy megpróbálom felkelteni a figyelmet, kíváncsiságot, vágyat.
    Érdekes. Akkor fel sem tűnt, csak most hogy rákérdeztél. Sem gyíkot, sem más élőlényt nem találtam odafent. Tényleg különös. Talán a pokoli hőség? Nem tudom.

    VálaszTörlés