A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2011. szeptember 23., péntek

A várak alatt 2.

Bebek várából -inkább a várhegyről, a Felső várból- nyílik ez a kilátás a szemközti hegyekre, az erdőkre.
No és ott van Zsömi is a képen, ki az idei éven is ott volt velünk mindenütt. Megjárta az összes várat, az összes túrát. Nagyon "lázba" tud jönni.


Csorbakő várától nem messze a Rudabánya Bánya-tó mögötti őslénytani lelőhelyhez vezető út mellett áll ez a ki temetői kegyhely. Semmi különösebb oka nincs, hogy ide került, csak annyi, megtetszett. Megálltam, lefotóztam és most itt van. Néha -néha?- vannak ilyen pillanataim. Megtetszik valami, megállok, megörökítem és már ott sem vagyok. Hát ez van kérem., én már csak így vagyok összerakva.
.

5 megjegyzés:

  1. Ilyen vagy? Maradj is meg ilyennek....

    VálaszTörlés
  2. Hacsak rajtam múlik, akkor maradok. Köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  3. Én is pontosan ilyen vagyok:)
    Sok minden megszokott tetszeni és akkor fotózom.
    Szeretettel jártam nálad:)

    VálaszTörlés
  4. Szeretettel várlak máskor is. :))

    VálaszTörlés
  5. Nem tudtam nem meglesni újra a várakat, olyan ritkán látni ennyi gyönyörűséget mostanában egy blogban. :)

    VálaszTörlés