A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. április 6., péntek

Hármas ...

Amiként ígértem is a "Harcsa" zárómondatával, íme itt a szép ponty, kárász és keszeg. Minden ízlést kielégít. Nekem legalább is. Oda húztam a szalagot, abból látszik, nem annyira "csutik". A keszeg kivételes fogás, nem mostanában akadt horogra ekkora piros szárnyú. A kárász nem ritka mostanság. Amerre én horgonyzok, ott jön szinte minden alkalommal. Szintúgy a ponty.

Ezek még az őszi telepítés halai lehetnek  -a veteránok még bujkálnak valamerre-, mert közel egyforma a méretük és most "zabálnak". Ha szót tudnék velük érteni, én fordítva beszélném le.
Volt nap, mikor nyolc pontyra jött négy kárász.
Egész nap csak pontyokat telepítettem vissza. Na nem panaszként mondom!

Ennek örömére -vagy csak az enyémre- visszaszedtem képeket a "Horgász" albumba. Természetesen ezek a képek is megtalálhatóak a megjelenéskori blog albumban az eredeti helyükön is.
.

8 megjegyzés:

  1. Eeeeez igeen! Tényleg ritka szép a keszeg. Desedában nem is láttam még ekkorát, pedig járok már arra "pár" éve. Gratula hozzájuk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyönyörű példány. Volt.
      "Aljas módon", előre megfontolt szándékkal megettem.
      A helyzet az, többre értékelem mint a pontyot. Nála is többre a kárászt. Tehát nálam a konyhai rangsor kárász, keszeg, majd ponty. E három rangsora. Mert nyilván, a ragadozók megelőzik őket.

      Törlés
  2. Egészségedre! Ha addig nem látogatnék már ide, boldog ünnepeket kívánok, még akkor is, ha a természet kezdett el "locsolkodni", és ezzel kicsit lehűl a levegő is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagy köszönet neked! Kellett már a locsolás. :)

      Törlés
  3. Jó fogás, vagy jó fogás lesz?? Szép halacskák, na hát és megetted!Akkor most ezeknek rövid életük volt?
    Egy laikus,esetlen kérdése.Bocsi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy jó fogásos jó fogás volt. :) Meg ám, megettem. A pontyot nem, azt hidegre tettem. :)

      Törlés
  4. Szívből gratulálok a nagy fogáshoz:)
    Szeretettel.Magdi

    VálaszTörlés
  5. Juj de jó fotó! :) Én is nagy horgász voltam 10 éves koromig, apukám a fő Ho-Ho, mindig vitt magával. Én pukkasztottam ki a hólyagot. :D Mára már nincs szívem kihorgászni őket. :)

    VálaszTörlés