A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. június 27., szerda

Plitvicei tavak 2.

Előszedtem gyorsan néhány olyan fotót, ami nekem különösen tetszik.
Van több is, ez csak kis mintavétel.
Nem is szaporítom a szót, beszélnek helyettem a képek.


De! Ezzel nincs vége, lesz még Plitvice és a kis sorozat végén, feltöltök olyan fotókat is a Picasa albumba amelyek nem szerepeltek a blogon.
Azt követően lesz nyilvános az album.



Csak idő kérdése. Az meg manapság kevés. Kicsit elhavaztam magam, de nem én vagyok a Havas. Nem panaszként mondom, mert magam kerestem magamnak és jól is van ez így. De még mennyire hogy jól!


Most már tényleg lakatot teszek, már csak azért is, mert immár harmadszorra dobott hibát a blogger és kezd rámászni az idegeimre.


9 megjegyzés:

  1. Gyönyörű és még egyszer gyönyörű. Amikor a zöld ennyi sok árnyalatát látom, mindig eszembe jut: a szemünk hányféle zöldet képes megkülönböztetni. Annyira tiszták a színek, szinte ott érzem magamat.

    VálaszTörlés
  2. Ha kedvencet kellene választani, nem tudnák dönteni, mind nagyon szép.

    VálaszTörlés
  3. Ez az a hely amit feltétlen érdemes felkeresni annak aki élvezi a természet csodáit, hegyeket, vizeket, a fotóid is csalogatóak.
    Én kétszer jártam ott, de újra
    mennék.
    S nincs a világ végén,egész közel van a nyugati határainkhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes valóban. Milyen lehet télen? Egyszer megnézném!

      Törlés
  4. Csodaszép fotók!
    Örülök, hogy láthattam őket.

    VálaszTörlés