A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. július 6., péntek

Hülye bögöly ...

Ugye milyen szép meleg, barna tekintetem van? És mekkora a ... Hagyjuk ezt a francba! Piszkosul tűz le a nyári nap sugara, onnét fentről a tikkadt "nyájra". Tudom, az eredeti nem így van. Szó, mi szó, forraló a meleg. Pláne a vízen. Fentről tűz, alulról visszatűz. Össztűz, tűz!
Negyven fok van árnyékban. Csak épp árnyék, az nincs! A vízen nincs.
Viszont szúnyog sincs. Szerencsére. Szerintem, röptében kiszáradtak. Legalább nem kell őket agyonverni. Kell viszont a bögölyt. Annyi van belőlük mint a nyű! És szomjasak. Hogy esne rájuk a penész, ezek vizet soha nem isznak? Naná, ezeknél is a nőstény a vérszívó. Kell a "gyerekneveléshez" a friss emlősvér. Szerencsére a bögöly hülye.
Mint általában azok, akik emlősök vérért szívják. (lásd politikai tárgyú megnyilvánulások) Ok. Kitérő vége!
Szóval hülye, mert akkora zajjal jön a támadásra, amit nem lehet nem meghallani. Ráadásul levezető köröket is nyom leszállás előtt. így eléggé kiszámítható. ha leszáll, akkor kicsit vizsgálódik a csapolás megkezdése előtt. Szakért, hol kell "fúrni". Mint Bősz Vili az Armageddonban.
Na ilyenkor szoktam rámérni egy kisebbet és törik a fúrószár. Megfigyeltétek, miként támadnak ha rajban jönnek? Állati! Mint egy második világháborús repülőszázad. Előszörre jönnek a kísérő vadászok (kisebbek), gyors röptűek, cikáznak és a motorhang éles. Élesebb, mint a bombázóké (nagyobb, lóbögöly). Azok a B-52-esek lassúb röptűek és mélyebben búgnak. Könnyebb levadászni is. Általában egy műanyag dobozfedelet használok ütőnek. Röptében egy jól irányzott suhi, kopp és ....
Úgy is esik le, mint a lelőtt B-52, csak nem füstöl.
Hülye bögöly, dögölj meg! Megszokott ....
Egyébiránt, érti valaki ezeknek a vérszopóknak a lelkivilágát?
Ha kussolna, ihatna. De miket is beszélek itt! A késői óra teheti.
Hisz, melyik vérszívó kussol?
.

17 megjegyzés:

  1. Élvezetes , vidám írás ! Jó vadászatot !

    VálaszTörlés
  2. Nem mondta senki hogy ők az evolúció csúcsai, kell lenni "zsákutcának is".
    Megértem nem szereted, ha téged használ állomásnak, én sem repesnék érte.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hangos egy zsákutca. :) A hangjuk idegesít néha, mert a csípéstől nem igen félek, nekem nem "durran" be.
      Megyek, keresek egy asztalt lekopogni! :))

      Törlés
  3. Amikor a KISZ iskolán dolgoztam, nekünk karbantartóknak egy alagsori szobánk volt. A szobához egy esztergaműhelyen keresztül vezetett az út. Az esztergaműhely egyik alkalommal tele lett bögöllyel. Kerítettünk is Chemotox-ot, és jól befújtuk vele, és rázártuk az ajtót.
    Azt a salakmotorversenyt, amit rendeztek, sajnos nem tudtam felvenni. Viszont hallgatni élmény volt. Mintha Sziráczki Pisti, Szőke János, meg a többiek húzták volna a gázbovdent a népkerti salakpályán.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Ez jó! Tetszik a salakmotoros hasonlat. Találó!
      Én egyszer lódarazsakkal jártam így és nem műhelyben hanem a saját konyhánkban. Beléptem és farkasszemet néztem hárommal is. Egy pillanatig, aztán tipli. Na, én is befújtam egy flakonnyit a csöpp konyhába, de csak vadultak tőle egy darabig. Szerencsére, úgy egy félóra elteltével, kissé "lenyugodtak". Akkor aztán kézimunkáztam őket.

      Törlés
  4. Nincs utálatosabb ezeknél a légyféléknél. Missziószámba megy nekem kiirtásuk. Fanatikus gyilkosuk vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs is szebb annál, mint mikor komplett házkutatásokat kell tartani egy rohadék szúnyog miatt, mert ha lekapcsolod a villanyt egyből megtalálja a füled és belehegedül. :)

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Én sem örülök nekik, de komplett vérfürdőt csak a lakásban tartok, mert a fecskék meg már a kihalás szélén vannak, éhen halnak szegények.

      Törlés
    2. Lehet, hogy ezért ment ki a fecske a divatból?
      Fábrynak még volt, sokszor mesél róla.

      Törlés
  6. Ha..ha..ha.. azért nem teljesen hülyék, mert ha csapatostul támadnak, mindig akad túlélő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj. A túlélőt majd "holnap" vágom agyon. :)

      Törlés
  7. Én sem vagyok oda értük, de van, amit akkor is el kell viselni, ha éppen nem szeretjük:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én elviselem. Ők meg viseljék a csapást. Csatt .... és csend. :)

      Törlés
  8. :DDD Nagyon tetszik!
    Nálunk most zöld szúnyogok vannak, amik nagyobbak, és sűrű felhőbe tömörülve zizegnek, iszonyat hangosan. Undorító. Nem tudom a Jóisten miért teremtett szúnyogot, legyet és kullancsot...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálatok van szúnyog? Még nem is láttam az idén. Küldj egyet. Csak rakd be a bélyeg alá, majd leáztatom. :)

      Törlés