A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2012. július 4., szerda

Most miért ...?

Igazán nem is értem! Most miért?
Mi nem tetszik ezen a burán?
Tegnap, mikor Melinda drága meglátta, hááát .... A hanghatást nem tudom visszaadni. Meg másmilyen hatást sem. De azért nem értem. Mi a probléma? Rövid? Az. Nagyon? Igen. És?

És az előnyei? Mert vannak.
Nem is beszélve a látványról. Mert ez egy szép kerek bura. Tessék megnézni! Sehol egy törés, vagy egy repedés. Sértetlen. Gondoltam is, hogy eladom. Miért ne? Jól mutatna egy szertárban. Majd! Majd, ha eljön az ideje.
Nem most, most csak a lóvét. Azután csak várnia kell a vevőnek, míg ..... Hadd várjon!  Tudományos műhelyek, mennyit adnak manapság egy komplett csontvázért? Nem tudja valaki? Mindegy, majd alkudozok!

Mellesleg mondva nem is egyszerű dolog -még géppel sem- letarolni a saját kobakot. Merthogy nem csak a pazar látvány, de a meló is az enyém. Gondoltam, ha Demi Moore-nek sikerült mint G.I.Jane, akkor nekem is. Mellesleg -bár "mellesleg" én nem nézek ki olyan jól mint Demi-, de nekem is jól jön a vizes környezetben.
Apropó! Tudjátok, hogy két kopasz közül, melyik a kopaszabb? ................
Amelyiknek nagyobb a feje!

Ahogy így simítgatom, vakargatom ...tényleg nagyon szép kerek.
Egy automata tekepályán simán lehetne vele kilenc fát tarolni.
Majd ha fagy! Maradjunk az íróasztalnál és a vitrinnél. de szép is ... ahogy így elképzelem. Egy kivehető fogsorú szép fehér és kerek asztali kobak.
Na! Elég a morbid hülyeségből.

Van más! Nem kevésbé fontos szempont a kopasz búra mellett, hogy manapság az egyik legjobb "önvédelmi fegyver" a szép nagy kopasz kobak.
Mindjárt máshogy pislognak az emberre. Ja! Kell még hozzá százhúsz kiló és egy BMW-ben ülve kell ki- és lenézni a szanaszét rohangászó pórnépet.
Ez utóbbiakon még javítani kell, de hát a BMW azért nem szentírás -jó ideiglenesen más is-, bent ülve meg nem látszik a hiányzó harminc kiló.
Na! Megyek és veszek egy sötét napszemüveget.
.

15 megjegyzés:

  1. Szerintem jóóó lett!
    :)))
    Mikor Gáborom először tolatta le rövidre a haját, én is meglepődtem, de hamar megszoktam. Most már a hosszabb hajjal lenne fura, na meg öregebb...
    -mert a rövid haj fiatalít is!
    Minek akkor BMW?
    Egy napszemüveg meg ebben az erős sugárzásban nélkülözhetetlen!
    :)

    VálaszTörlés
  2. :))) Mikor én először váltottam rövidre, hasonló sipítozást váltottunk ki anyuból, oszt látod! Már megszokta! Valóban sokkal előnyösebb a rövid frizu. Szóval beváltottad a fenyegetőzésedet, és levágtad magadnak...
    No comment... :)

    VálaszTörlés
  3. Ha készpénzben fizetnek előre, rögtön ötven százalékot elengedek. Lenne mit studírozni a csontjaimon.

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik, praktikus a nagy melegben:) Napszemüveggel még menőbb lesz és az is kell, túl erős a nap:)

    VálaszTörlés
  5. Biztos célszerűbb, mint az én loboncom. Ilyen melegben én is csak feltűzve tudom elviselni. Az én fejem nem felelne meg tekegolyónak, mert van rajta egy viszonylag sík rész! Kitapogattam!

    VálaszTörlés
  6. Szerintem is jó lett. Én is valami ilyesmit fontolgattam ma.. de aztán csak a fodrászommal egyeztettem időpontot szombatra. (ő meg majd megritkíja azt a rengeteg hajamat, máris jobb lesz)

    VálaszTörlés
  7. Te vagy a képen:) ? Szerintem jó.

    VálaszTörlés
  8. Nálunk a család férfitagjai a 8 évestől az 58 évesig (4 fő) gyakorlatilag állandóan ilyen fejjel bír... Szerintem nagyon férfias (és kényelmes).

    VálaszTörlés
  9. Meg lehet szokni..:)) ..praktikus és kényelmes ebben a melegben .

    VálaszTörlés
  10. Köszönet a hozzászólásokért, a látogatásért, mindenért. :)

    VálaszTörlés
  11. "Némelyik nő mind egyforma."
    Ezt az idézetet Mészi haveromtól tanultam, és azonnal ez ugrott be, hogy Nufi sem szereti, amikor ledobom a bitliszftrizurát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig akkor érvényesül a szép magas homlok is ugye: -" nincsen többé kopasz fej, csak seggig érő homlok!" :))

      Törlés
  12. Nyáron és ilyen melegben nagyon előnyös ez a frizura.
    Aztán meg úgyis megnő:)

    VálaszTörlés
  13. Szerintem nagyon csini lett :-) Az én férjem is hasonló fazonnal nyomja, nem is engedem neki megnöveszteni....:-)

    VálaszTörlés