A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2013. április 2., kedd

Jön, az áradás

Ahogy azzal számolni lehetett, a sok hó utáni gyors olvadás és az esők nagy vizet eredményezett.
Teli már a Kapos is, sőt nem csak teli, de nagyon sok helyütt már az ártéren jár.


Taszár előtt már visszanyomta medrében az Orci patakot. Ilyenkor a patak visszafelé folyik és a Kapos vizével bővülve ellepi az ártéri legelőket.
Az árkok telve, nem állt messze a vízszint az út magasságától, nem lepne meg, ha a mai egész napos esőzés hatására átlépné az aszfaltcsíkot. Dombóvár felé haladva, ahol rálátni a falvak mögötti földekre, már mindenütt a víz az úr. Kurdnál is tele a meder, hatalmas a víz. Már nem folyó, most inkább már folyam a Kapos. A két képet Csoma mögött készítettem. Hasonló a látvány mindenütt a Kapos mentén.

6 megjegyzés:

  1. Sajnálom azokat az embereket, akik vízközelben laknak, mert a víz sajnos nem csak éltet,ha nem pusztít is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapjában én is. Csak nem értem, miért építkezik valaki ártérre, avagy ha nem tudta hogy az, akkor ki és miért engedélyezte?

      Törlés
  2. Én is holnap utazok Gyulára, mondtam is megyek nézni a magyar tengert, de nem a Balatonnál. Úgy hallottam az Alföldön sem valami rózsás a helyzet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tud víz lenni arrafelé is. Tapasztaltam. Ha időd engedi, hozz pár képet s tedd közkinccsé.

      Törlés
  3. A Duna errefelé még tartja magát....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt lassan levonult. Ma néztem, már elfér a mederben. :)

      Törlés