A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2013. július 11., csütörtök

Megnyúztam a ...

Öreg. Nem nagyon, de öreg.
Nem tudom a korát megmondani.
Nincs annyi idős mint a "Brifkó". Valamivel fiatalabb, de nem mai darab s már nem is divatos.
Mi a különleges benne? Semmi.
Hacsak az nem, hogy randa, kopott és kissé piszkos. Mint általában az öreg natúr bőrök. Na ennek sztorija van!
Eredetileg nem volt natúr bőr. A külsejét fényesre dolgozták s sötétbarna színben pompázott. Fényes volt s könnyen tisztítható. Mindaddig, míg el nem kezdett a fényes réteg repedezni, majd apró darabok hámlottak le róla. Repedezett lett, foszlott, kopott, iszonyatosan lerítt róla a viseltesség s mi tagadás, randa volt, de nagyon! Néha megfordult a fejemben, lefűzöm róla a kulcsokat, előveszek egy kulcstartót a sok közül, ezt meg elkísérem utolsó útjára. A kukáig. Nem ez lett.  Unalmamban kapirgáltam egyszer egy felhámló darabot a fényességéből s egész könnyen lejött. Elő a bicskával! Viszonylag könnyen s viszonylag gyorsan megszabadítottam a külsejétől. Ha úgy tetszik megnyúztam! S előbukkant a natúr bőr. Akkor még természetesen tiszta volt, ennél fogva világosabb színű. Mi következik ebből? Igen. Ideje megpucolnom. Így is lesz. Most tehát megpucolok!
 

3 megjegyzés:

  1. Gyerekkoromban sokáig én használtam mint kulcstartót, nekem ez benne a különleges... :)

    VálaszTörlés
  2. Látom, Téged is jó börök vesznek körül. :-)

    VálaszTörlés