A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2013. augusztus 31., szombat

Újra a vörösöknél?

Miért hittem én, hogy F-1 hétvége lesz?
Nem tudom. De emiatt ugrottam át az GP hírek oldalra s meg is leptek. Rendesen!

Merthogy a hír szerint Raikkönen már alá is írt a Ferrarihoz! Persze a Lotus ezt nem ismeri el. Raikkönen hallgat, a Ferrari meg ködösít.
Érdekes egy felállás lenne a rendszerint nyavalygó Alonso, a hallgatag jégember, a csapat szempontjából azért irányítható spanyol és a sokszor kezelhetetlen és önfejű finn. Arról nem is beszélve, mindkettő gyors, pokolian jó pilóta, mindkettő volt világbajnok és még szeretnének is lenni, ... nos ez nem egy nagy barátság kezdete lesz.
Már ha így lesz és egyforma színű overallban öltöznek be jövőre.
Nos, ha már melléfogtam és nincs futam, azért bővítettem eggyel a Verdák albumot, a már benne lévőket pedig megtekinthetitek: katt ide!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése