A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2013. december 11., szerda

Csúcsdísz

Amúgy meg, csúcs! Csúcson ül, csúcs gyenge felvétel és csúcs hogy kitolt velem. Naná! Sokat akartam tőle. Ezért aztán túl közel merészkedtem és ő ezt nem tűrhette. Könnyű neki. Odafentről mindent s mindenkit lát. Ezért aztán ő dönt. Ő dönti el, hol is az a láthatatlan határ amit épp átlép a közeledő?

Átléptem. Odébb libbent. Kecses, gyors, hangtalan. Lemaradtam az ellibbenésről, a röptéről. Nem ment messze, csak épp annyit, amennyit a határvonala megkívánt. Megint átléptem, megint ellibbent. Megint ...
Egyszer elkaplak! Ha majd épp másra figyelsz, én meg megint rád.

9 megjegyzés:

  1. Ha nem is sikerült fotózni ahogy te akartad,az az izgalom amit itt leírtál, már megérte,mert egy egészséges adrenalin szint növekedésre szükség van.Ezt a képet azért nem szabad lebecsülni,mert nem sokan mondhatják el magukról.hogy "élőben" látták és előbb fogod "premier plánba" lefotózni,mint egy lottó ötöst eltalálni(azért ha tévednék,remélem nem haragszol meg érte)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De meg ám! Mindig megéri. Dehogy haragszom! nekem is ez a meglátásom, de csak azért is megpróbálom! Meg megint, meg megint ... :)

      Törlés
  2. A leírás: maga kép, a fotó: mint a hozzáfűzött mondatok. Maga az egység: hát ezt szeretem én nagyon itt, és ez valóban csúcs!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa! Tőled, a tollforgatás mesterétől, ez egy kitüntetéssel felér! nagyon szépen köszönöm! :)

      Törlés
  3. Nagyon szép fotó:) Gyönyörű a madár és a pillanat is, amivel a fotót örökítetted meg!

    VálaszTörlés
  4. Előttem jársz. Az utóbbi időben itt is látok ragadozó madarakat Szilas felé pedálozva a bringán, de az elfagyott kezemmel mire előhalászom a gépet, már huss.... nem is látom őket.

    VálaszTörlés