A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (393) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (15) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2014. március 29., szombat

Kacsák

Hosszú túra volt a mai.
Gyalogosan a Deseda körül. Toponáron a völgyzáró gát mellett hagytuk a kocsit és nekiindultunk. El a Répási-öbölig, át a fahídon a félszigetre, azután a a part mentén a Deseda arborétumba, majd vissza a másik parton.


El a Kaposfüred szőlőhegy alatt, végig a part mentén vissza a gátig. A vissza oldal volt hosszabb, tekintve hogy ott jóval több öblöt kellett megkerülni.




Van megmutatni való kép bőséggel. Ezeknek a vidám kis hápogóknak adtam a nyitó szerepet. A többit majd kicsinyesként és a végén berendezem egy albumba az elkészült bő kétszáz fotót.

Kedvezett az időjárás, végig napsütésben -de nem volt hőség-, gyenge széllel. Kényelmesen, nyugisan. Az arborétumban könnyű ebéd és még Józsi fiamék is leruccantak. Legalább Médi megbarátkozott a kalapommal is.
A túra okán lemaradtam a F1 időmérőről -mindjárt ismétlik- holnap lemaradok a futamról. Annak okáról majd legközelebb. Csak a képek kacsa, a szöveg nem!
Közben kiderült mégsem vagyok elég nagydarab. Ugyanis kilyukadt a talpamon a bőr. Ez csak úgy lehet, hogy lötyög rajtam! Emiatt aztán összegyűrődött alattam, majd megadta magát. Ha sejtem, akkor a hátamon felhúztam volna a felesleget és összefogom egy csipesszel. No mindegy!

2 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek ezek a kacsák. Ami a talpadat illeti: nem bírta jól a kiképzést. Nekem ez így mosoly, de Neked nem hiszem, hogy akkor volt ehhez kedved.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most dicsekedjek? Üsse kő! Meg sem említettem út közben, csak idehaza. :)

      Törlés