A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2014. május 2., péntek

Túra a ... 6.

Túra a bécsi erdőben.
Ha már erdő, akkor fa. Fák. nehogy az a vád érjen, nem láttam a fáktól az erdőt. Láttam. A fákat is, az erdőt is. Legyen hát néhány erdős, fás kép. Talán nem épp szokványos ...

Lassan a túra végére érünk, a következő állomás már a várlátogatás lesz.





Már csak néhány kilométert kell addig megtenni. Kilométereket a "medvehagyma ösvényen". Nem a fáktól, a medvehagymától nem láttuk az erdőt!

Az utolsó szakasz és a vár bevétele előtt jó órányi pihenő adatott az Anninger menedékháznál. Kinek ínye vágyott rá rendelhetett jó tájjellegű falatokat. Nekem a medvehagyma meglehetősen tájjelegűnek tűnt. Bebaktattam a fák közé távol az úttól, megszedtem jó marékkal -hagytam a medvéknek is- és telenyomtam vele a szendvicsem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése