A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2014. november 17., hétfő

Lila pereszke

Mutattam már lilát?
Na az úgy volt -és nagyon régen-,
hogy szánkózni mentünk a haverokkal. Szuper pályánk volt, kellemesen lankás, lejtése neki a pataknak. Néha bele is csúsztunk ha nagy volt a lendület és a fiatalos hülyeség.

Akkor viszont kevés volt a hó amikorról most mesélek. Csak annyira takarta a domboldalt, hogy még le is lehetett róla csúszkálni a sok szántalppal. Repült a szán. Fa szán. Enyém, fa volt. A talpak egy termetes talajtúrást fogtak, lassultam akár egy F-1 szán. Csak én nem voltam bekötve! Szán elhagyás! Fa szán! Hát kérem! Amikor az ember szeme fehérjébe fordul megjön a belső látás. Egész planetáriumnyi csillag látható. Csillagképek. Például a Légszivattyú (Antlia). Na meg az működik is.
Utóbb oszt lila lett a ... szóval lila lett. Jegeljük a témát!

Emez itt viszont a lila pereszke. Nagyon jó, ehető gomba. Kellemes illatú, jellegzetesen aromás, roppanós húsú.

2 megjegyzés:

  1. Régen jártam nálad, de ahogy tapasztalhatod a saját blogomon sem sokkal gyakrabban. Már hiányzott a humorod, de erre természetesen csak akkor jöttem rá, amikor olvastam ezt a bejegyzésedet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy bekukkantottál! Köszönöm! :)

      Törlés