A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. április 1., szerda

Kalanderdő

Bejártuk a kalanderdőt.
Az elmúlt vasárnap -igazi kirándulós idő volt- bejártuk a kalanderdőt, nem minden ösvényét, de mindhárom részét. Nem is igen akartam minden ösvényét, mert ...
Úgy tudom átadták. Vannak még ...
Úgy magyar módra, átadom, oszt majd elkészül teljesen. Mindegy.

Megtartóztatom magam, de azért pár dologra muszáj ...
Nagyon jól sikerült a madármegfigyelő. Úgy tűnik akadálymentes. Nem úgy az ide vezető hosszú út. Gyalult talajút -a korábbinál szélesebb- de ha leázik és páran ráhajtanak, márpedig rá fognak, akkor az útnak annyi.

Ha már az akadálymentest szóba hoztam. Készült egy szakaszon guruló ösvény. A nagy parkolótól a forrásig illetve a fahídig és azon át az arborétum területére, majd ott egy darabon.
A forrásnál készült egy a vízpartig nyúló beálló -a guruló ösvény részeként-, honnét végig lehet tekinteni az Egresi-ágon. Lehetne! Ha legalább egy táblával jeleznék a funkciót! Akkor tán nem pecások élvezkedtek volna ott.

Erdei tanterem. Ha jól emlékszem lombfedeles tanterem a pontos neve.  Nekem csak egy "diákot" sikerült beültetnem, de amúgy elfér ott két osztálynyi is. Az info tábla jelöl ide is WC-t. Nagyon eldugták! Ha én nem találtam meg, akkor a diákok sem fogják. Vagy nincs is. Nincs!
Pedig piszkosul kell majd. Piszkosul kell, ha annyi gyereknek piszkosul kell! Inkább kettő kellene, mint egy sem! Persze, mondhatnák, ezek apróságok. Meglehet. Szerintem meg nem. Az apróságokról nem is tettem említést. Inkább összedobtam egy albumot, kedvcsinálónak.
Megtalálod, csak katt a: "Kalanderdő" szóra!

Fogom bővíteni majd az albumot, mert izgat a Kalanderdő sorsa. Részint, hogy milyen lesz ha befejezik, másrészt mivé válik idővel. Értem alatta az idő és a látogatók vasfogát. Erről meg az ugrott be, kihelyezett szemétgyűjtőt sem láttam semerre, kivéve az arborétum. No meg a madárles is izgat egy kicsit, nem csak arra lesz jó -mint már korábban mondtam-, onnét rálátni a vidrák területére is. Most kedvcsinálónak, tán elég ennyi.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen írtad le..A képekből ítélve tényleg szép,és a sok "talánt", majd az idő eldönti...E

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Ez az! Ettől az időtől tartok én.

      Törlés