A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. augusztus 21., péntek

Frédi-Béni szelet

Visszajöttem!

Ok. ... Ez a terminátor dumája.
Az megvan?
Mit mond az udvarias terminátor? ....
-Bocsánat hogy félbe szakítottam!
De nem ezért jöttem. Vissza!
Ez itt, a Frédi-Béni szelet, kezdőknek.

Ez meg már középhaladóknak. Na jó! Megosztva, két személyre is elégséges. Megosztva. Testvériesen. ...
Nem! Nem! ... Fele-fele!
Kik éltek már a rezsim alatt -az átkos nevezetű rezsimről van szó- ők értik s tán emlékeznek eme kiszólásra.
Volt ugye a nagy testvér .... a többi meg már érthető.

"Hamit Baby! Bébi papi. Csemete csemege." Mondá ... Frédi?
No mindegy. Nem volt rossz!
Úgy megsült a villanyos grillben mint annak rendje s módja!
Oszt háromnak lett elég.
A bőrösét, zsírosát vette Zsömi örömmel.
Jó néven vette a kínálást. Neki is ízlett.

2 megjegyzés:

  1. Ez az a fajta amit a Sparban lehet kapni?
    Nézegettük már mi is Gáborral, de valahogy nem bíztunk benne, így inkább én pácoltam be...
    ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen. Én is gyanúsan méregettem előszörre, oszt elszántuk magunk és ehetőnek bizonyult. Abban biztos vagyok, a te pácoddal ízletesebb! :)

      Törlés