A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (392) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2015. december 9., szerda

Új víz

Somogysárd
Egy újszülöttnek minden víz új!
Ez a víz meg nekem is új, pedig nem is vagyok újszülött. Sőt! Lassan inkább régiség. Bajás barátom hívott el s örömmel elkísértük. "Tük", mert természetesen jött Zsömi is.

Nem egy nagy víz, én azt szoktam az efféle vizekre mondani -merthogy partjai túl közel vannak egymáshoz-, vállban szorít. Biztosan meg lehet szokni.
Ami határozottan a tó előnye s nekem kissé szokatlan, hogy van a vízében hal.
Ezt viszont nagyon gyorsan meg lehet szokni! Sőt! A Desedán, ma már határozottan hiányzott ez a vízbéli erény. Nem akarom kedvenc vizem leszólni s igazságtalan sem akarok lenni. Van abban is hal. Annyi biztosan mint ebben. Na jó! Ez víz alatti ütés volt. Több van benne, csak mit tudom én hogy épp hol? Épp hónapok óta mit tudom én hogy ....

Eléggé hűvösre szabott volt az időnk.
A levegő úgy öt fokos, a víz úgy négy fokos, ha belemész akkor úgy négy centis hideg. A kutyát sem verik ki ilyenkor! A kutyát nem, a pecás meg kimegy önszántából is. Meg Zsömi is, mert ő nem kutya. Ő egy "szőrös gyerek". Azért pont úgy tud fázni mint egy vadászkutya. Szegény!
Császkált kicsit, majd visszakéredzkedett a hátsó ülésre. Oszt míg tartotta a bádog a hőt addig jó volt, utána meg beröffentettem neki a hajtóművet.
Szóval kibírtuk, na! Naná! Köszönjük!

1 megjegyzés: