A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. január 1., péntek

Új év, friss hó

Az új esztendő első napja meghozta a havat is. Kicsi hó, de a miénk. Szép volt nézni míg esett. Az elkövetkező napokra is havat ígér az előrejelzés. Meg, fog és hócsikorgató hideget.
Ha a jóslás helytálló lesz, akkor akár húsz centi is leeshet néhány nap alatt.
Igazi tél lesz, igazi hóval!
Eddig kint volt a csónak, hisz 29-én is még használtuk, s most már kint is marad.
Szilveszter éjjel néztem, befagyott a kikötő.
Messze nem láttam el a víz fölött a sűrű sötétségben, de míg elláttam vékony jég látszott csak. Ha az egész víz beáll s ráesik húsz centinyi hó akkor nem mostanában olvad ki. A hópaplan leszigeteli még a vékonyabb jeget is s kisebb enyhülés nem tesz kárt. Pláne nem, ha csak nappal enyhül éjjel meg fagyos a levegő. Most úgy tűnik a januári evezős napoknak befellegzett, elkaszálja a tél.
A vak is ezt mondja, no majd meglátjuk!
A mai időkép ritkán egyezik a jövőképpel. Szép és havas napokat kívánok!

6 megjegyzés:

  1. Én is szeretem a havat nézni a meleg szobából :)
    Boldog Újévet kívánok az egész családnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Onnét sem rossz nézni, no de egy nagyot csavarogni a nagy pelyhekben hulló havazásban, vagy csónakkal szelni a vizet ... ki kell próbálni! :)

      Törlés
  2. Búék!
    Szép lehet a Deseda. Ma körbesétáltunk világosban is a Bódva parton, és itt is csikorog már a tél, csak hó nincs még. Nektek ott nyugaton minden hamarabb van. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szép. Bizonyosan szép. Jövő héten kimegyek pár fotó erejéig. Sokkal nem, mert bár nyugatabbra vagyunk tőletek, de megcsúsztunk kissé délnek. :)

      Törlés
  3. Szeretem a havat, főleg amikor órási nagy pelyhekben hull és szinte látni a hókristályokat.
    Boldog új évet kívánok neked és családodnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretem. Tényleg úgy a legszebb, csak sajnos, ha nagy pelyhekben hull a hó akkor legtöbbször igaz a népi megfigyelés s hamarosan eláll.

      Törlés