A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. június 10., péntek

Kalaposak

Két kalapos. Úgy is mondhatnám, két kukacos.
Mert ugye egy ekkora vargánya már holt biztos, hogy kukacos, én úgyszintén ... úgy értem, sokat kukacoskodok. Meg amúgy is.
Mikor megláttam, kalapot emeltem. Ő meg nem.
Neveletlen tinó(ru)!

Bár tán jobb is, hogy nem süvegelt meg. Még félreértem.
Tudjátok, miről lehet megismerni a mérges gombát?
.... Nem? .... Hát ugye, földhöz csapja a kalapját.

Láttam ilyet én is. Nem, nem gombával.
Ma is, ha felidézem, elkap a röhögőgörcs.
Az ipse, földhöz csapta a kalapját -mérges volt-, majd páros lábbal beleugrott.
Hát, nem volt semmi! Szegény tányérsapka! Szabályosan kitaposta belőle a lelket.
Az acélrugó volt a lelkük. Mint a kakukkos órának.
No annak is -bár nem mondta szegény- kakukk lett!

4 megjegyzés:

  1. Ó, micsoda illata lehet(tett), mármint a gombának! :-D
    Zsolti is elment nemrég gombázni..kíváncsian várom, lesz a gomba.:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remek, remek az illata. Még vagy fél órát kajtattunk, vittem, szagoltam .... :) Remélem belefutott! :)

      Törlés
  2. Jól néztek ki így együtt!:) A két kalapos!:)

    VálaszTörlés