A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. július 17., vasárnap

Prédára ...

Míg én újabb "prédára" lestem, magam estem áldozatul.
Meli levadászott!
Nem úgy mint én ma a gombákat!
Azt gondolná az ember, hogy ennyi eső után "hogy" ....
pedig, dehogy!
Rengeteg víz folyt le az égi csatornákon, ezért reggel kiugrottam kimerni a csónakot. Volt benne rendesen! Ha a jóslatok bejönnek, akkor jobb is, hogy csináltam helyet.
Ha már kint voltam, bekukkantottam a fák alá is.
Csak úgy futtában. Szó szerint. Kevés időm lévén erőltetett menetből néztem a terepet.
Láttam pár "párducot" de kivételesen lefotózni sem álltam meg mellettük.
A nyárfásban találtam egy termetes érdest, azt meg örömemben levágtam fotózás előtt.
Késő bánat! Azóta már serpenyőben fetreng a fonnyasztott hagymakarikákkal s várja a reggelt. Reggel oszt ráverünk két tojást s nem lesz gond a früstökkel.
Ha az idő jobbra fordul és a törött evezőlapátot is megjavítom végre, akkor a jövő héten bekukkantok a víz alá is. Hátha ott nagyobb szerencsével járok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése