A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. augusztus 2., kedd

Az első ufó-m

Kevesen tudják rólam, nagyon kevesen, hogy egy időben igen sokat foglalkoztam az ufo rejtélyekkel.
Majd egy ideig hanyagoltam, csak amennyit a szellem megkíván. Talán ennek a téma iránti elkötelezettségemnek köszönhetem, hogy az idei esztendőben végre meghívást kaptam a méltán híres Folly Ufo Kutató Kereső táborba.
Röviden FUKK. Sajnos minden igyekezetem ellenére csak egy napot áldozhattam a nemes ügy oltárán.
De micsoda egy napot!
Legszebb álmomban sem merészeltem, hogy mindjárt az elején, pontosabban az első nap végén siker koronázza eddigi munkásságom.
Amit eddig megtagadtak tőlem az évtizedek, azt most egycsapásra kaptam meg!
A nappal történtekkel nem untatnék, eszmecserékkel, élménybeszámolókkal telt.
Az alkonyat közeledtével kezdett a lelkes csapat készülődni a keresésre. Én tulajdonképp napnyugtáig terveztem a maradást, de nem bírtam ellenállni a kísértésnek, úgy döntöttem kivonulok én is lesre, s majd késő éjjel, vagy hajnalban állok odébb.
Jó döntés lett!
A teljes sötét beállta előtt elcsíptem életem legnagyobb pillanatát és ebbéli munkásságom mindmáig egyetlen ufo -ját.
Nem volt könnyű észrevenni kivilágítatlan állapotában. Hosszú ideig lebegett egy helyen, de több fotót róla nem teszek közzé. Megtartom a tudományos életnek és egy későbbi korra.
Ezt is csak azért, mert muszáj volt eldicsekedni vele.
Mert ugyan mit érne az egész ha csak én tudom, de senki más nem tud róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése