A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. augusztus 16., kedd

Komolyan kérdem!

Nagyon rég volt már találós játék! Most sincs!
Komolyan kérdezem! Igazán érdekel!
Mit jelenít meg ez az alkotás itt a képen?
Vagy mit ábrázol? Vagy mire utal? Mi ez?
Annyit tudok segíteni .... segíteni! Röhögnöm kell.
Hogy tudnék már segíteni? Lövésem nincs, mi is ez?
Annyit tudok az ügyhöz hozzátenni, a Folly arborétumban áll.
Nyilván egy szobrász alkotása, egy szobormű, csak mivel nem volt mellette, alatta, rajta tábla ezért sem az alkotót, sem pedig az alkotást nem tudom megnevezni. Könyörgöm!
Ha jár erre nálam okosabb, nyissa már fel a szemem, világosítsa
meg elmém. Komolyan mondom, érdekel!

4 megjegyzés:

  1. "Külön köszönet Folly Rékának, hogy helyet biztosított Major Csaba állandó kiállításának a Folly Arborétumban. A fa szobrok tökéletesen illenek a Folly Arborétum egyedülálló és természetes környezetébe.
    Az alkotásokat a látogatók továbbra is megtekinthetik a Folly Arborétumban, régi és új szobrok társaságában."

    https://sites.google.com/site/expressionsinwood53/az-en-filozofiam
    https://sites.google.com/site/expressionsinwood53//exhibitions

    Itt talán válaszra találsz a kérdéseidre!
    De miért is vársz választ arra a kérdésedre hogy mit ábrázol a mű? Gondolkozz. Amúgy sok esetben erre egyedül az alkotó tud választ adni! :-)
    Remélem valamit tudtam segíteni hogy kielégíthesd a kíváncsiságod! Lehet ha előbb tájékozódsz az arborétumról és mindarról ami benne található akkor nem kerül sor a tanácstalanságodra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Ezeket én értem. Az állandó kiállítás faszobrai gyönyörűek, majd mutatok belőle. A válasz még nincs meg. Gondolkozok és pont azért várok választ. Ugyan árulják már el, mit akart ábrázolni a művész. Azért szeretnék tőle (vagy valakitől aki már tudja) választ, ezért jó a felirat, mert ha erre én mondok valamit akkor meglehet a művész megbántva érzi majd magát. ne legyen már elvárás,hogy mindenki elvont műértő! Az alkotó felelőssége az alkotás és szerintem nagy mértékben az is, hogy alkotását megértsék, elfogadják. Tehát! Mi ez? :)

      Törlés
  2. Drága Tesókám, ez a művészi szabadság. Azt ábrázolja amit bele látsz. Csak az a baj, hogy én sem láátok benne semmit. Viszont egyszer láttam egy "festményt" fehérre meszelt vászon, rajta egy kék paca. A kép cime: Napóleon Ha nincs aláírva, valószínűleg úgy járok mint te!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha azt ábrázolja amit én belelátok, akkor az akár bántó is lehet az alkotónak. Adjon már kis támpontot!
      Na igen+! Az általad is látott és említett képeknél szoktam én mondani: meglehet pályát tévesztettem? :)

      Törlés