A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. szeptember 18., vasárnap

Pálos kolostor, Salföld

2016.08.03. Salföldi Pálos kolostorrom.
Nagyon szép helyen van, s nagyon szép állapotban van a romegyüttes is. Megérte a sétát.
Az idei nyaraláson nem céloztunk meg várat, mert a környéken lévő hajdan volt erősségek mindegyikében jártunk már. Vártúra hiányában, ez a túra nagyon kellett!
Eldugott, erdő mélyén lévő kolostorromként említik sok helyütt az ismertetők. Nos, annyira nem eldugott s annyira mélyen sincs. Könnyű terep, könnyű séta.
Mindent megírtak már róla, minek másolgassam ide? Megtekintésre jó szívvel ajánlom az arra járóknak!
Nyitottam az ott készített képeknek egy albumot, ha érdekel, katt: ide!

3 megjegyzés:

  1. Jártam már ott én is, igaz tíz évvel ezelőtt, de emlékszem: nagyon megfogott a hely.

    Megnéztem volna szívesen a többi fotót is, de azt írta ki, hogy error...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ok. Kicseréltem a linket, remélem most megmutatja a képeket. :)

      Törlés
    2. Igen! köszönöm, megnéztem :)

      Törlés