A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2016. november 28., hétfő

Rejtőzködő

Hol az őz?
Egy jó szín, jó rejtőzködő szín, jó háttérrel és alig észrevehető! ... A képet ma készítettem telefonnal.
Nem volt nálam a fényképezőgép, nem ide készültem.

Nem szoktam telefonnal fotózni, most nem volt más választás meg aztán amúgy is ki akartam próbálni a készüléket.
Ez egy teszt fotó, a telefonkészülék első szabadtéri fotója!

Hol van a képen az őz? ... Látod? ... Nem látod? ... Na látod!

A fotó története. A helyzet hozta a képet s vele a talányt! Nem volt nálam fényképezőgép, mert nem az arborétumba készültem, hanem a vízre. Ki is eveztem, ámde kegyetlen volt. 30-40 km-es széllel kellett birkózni s hát hiába volt a napsütés! A nap erejét elvette a levegő hidege párosítva
a széllel. Így már metszett az öt fok! Talán ha két órát bírtam s feladtam. De ha már kint voltam bevettem magam az arborétum fái közé. Megszedtem az idei évad utolsó gombaadagját, holnaptól cudar fagyokat jósolnak, a tíz fok körüli mínuszoknak nincs gomba amely ellenállna.
Szerencsém volt az őzzel! Felőle fújt a szél, engem támogatott a takarás is, magasabban is voltam nála s hát a nap is úgy tűzött, ha felém nézett őt zavarta. Mégis gyanút fogott!
Így sajnos egy kép lett! De az őzet fényképeztem! Ott van az, a képen! No de hol?

2 megjegyzés: