A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (354) Gombák (217) Horgászat (199) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. február 25., szombat

Egy kis természet

Mai sétánk során, ezeket a gumóknak látszó valamiket kapirgáltam ki az avar alól. Meg tudja valaki mondani,
ez vajon micsoda?

Nem egy volt, több is.
Lefotóztam őket, majd gondosan visszahúztam rájuk a levéltakarót.

Marad a kérdés, ez vajon micsoda, vagy micsodának a micsodája?
Látott már valaki effélét?

6 megjegyzés:

  1. Akkor ez egy mocsárciprusnak a légzőgyökere. Több arborétumban is láttam már vannak ettől sokkal nagyobbak is-

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Telitalálat! Mocsárciprus légzőgyökere. A Deseda arborétum bejáratánál egy mocsárciprus fogadja a látogatót, de kétlem, hogy eddig sokan észrevették ezeket a gyökereket. Majd mindig avarszőnyeg takarja őket.

      Törlés
  2. Én valami virág gumójának gondolnám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy is néz ki. De nem az. Lídia vitte el az "érmet". :)

      Törlés
    2. Lehet csak azért, mert biológia az egyik szakom, s emellett nagyon szeretem a növényeket, s ha olyan helyen járok, ahol van arborétum, akkor ha lehetőségem van rá, akkor megnézem.

      Törlés
  3. Megkerestem a bejegyzésemet, ami még 2012-ben született, akkor nyáron meglátogattuk a martonvásári Brunszvik kastélyt. Annak a parkjában volt belőle egy igen méretes példány, szinte óriási légzőgyökerekkel. Ezen a címen meg is lehet nézni: http://utazasadelid.blogspot.hu/2012/08/nyaralas-balaton-i.html

    VálaszTörlés