A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (218) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. április 20., csütörtök

Nyár-fagomba

Nyár-fagomba.
Szerintem legalább is. Mint a fellelés helye, mint pedig ideje erre utal. No és persze a gombák megjelenése is.
Mindamellett a tévedés lehetősége benne van a dologban, mert nem hoztam el, így gombavizsgáló sem látta.

Ma délután jártam egyet, igazából laskát kerestem és természetesen nem találtam.
Tudom, tudom! Ilyen időben a kutyát sem verik ki!
Észben is tartottam s Zsömit nem vittem magammal.
Egyedül "krajcoltam" az erős szembe szélben.
Szóval, laskát nem találtam, ellenben ezt igen. Lefotóztam, megvizsgáltam a helyszínen, s idehaza próbáltam beazonosítani. Erre az eredményre jutottam. A fajtajellegek stimmelnek.
Szemre már nem fiatal gomba, tapintásra szívós volt mint amilyen tapintású például az öregedő pisztric szokott lenni. Így hát, bár amúgy ehető ez már nem lenne az.
Áprilistól novemberig fellelhető, majd ezentúl figyelek. Keresem a fiatalabbakat. A kíváncsiság!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése