A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. augusztus 15., kedd

Holdvilágnál

Nem volt velem az állvány. Ámbár ha velem van sem biztos az, hogy jobb képet készítek. Meglehet meg sem próbálkoztam volna összerakni, matatni a gyorsvonati sebességgel érkező éjszakában.
Jó ez így most!
Hanem azt sajnálom amiről lemaradtam még a sötét megérkezése előtt.
Egy csobbanásra figyelt fel a fülem. Azt gondoltam hal. Ez volt a hiba! Mivel halugrást sejtettem ezért a vízen szétterjedő gyűrűket kutattam. Észrevettem én a sötétebb foltot a tó közepén, s hogy onnét is terjednek kisebb gyűrűk, de azt gondoltam valamiféle hulladék és ott loccsant egy kisebb uszonyos. Hát nem! Madár vetette magát a vízbe!
Akkor eszméltem, mikor újra loccsant s szárnyra kapott.
A fotómasina meg a táskájában! Én bíz bagolynak néztem!
Találkoztam én már "Fürdőző bagollyal", bár akkor már sötétedett.
Akkor esélyem nem volt lefotózni, most meg elpuskáztam! Ez soha nem fog összeállni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése