A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (391) Deseda (353) Gombák (217) Horgászat (198) Úton (167) Madarak (153) Családi (134) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (70) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (14) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. szeptember 11., hétfő

Megint nagy fogás!

Megint egy nagy fogás!
Csak ez kicsit más és ezt nem én találtam.
Meli mama szerzeménye. Gyönyörű példány!
Az úgy van, már jó ideje, hogy míg én a halakat kergetem, addig Meli gyalogtúrákat tesz a tó körül és a környező parkerdei részeken.
De megesett az is, hogy körbejárta a tavat! Nem kis sétákat tesz!
Én pergetek és evezek, Meli gyalogtúrázik, fiam fut, leányom és párja pedig hegyeket hódít. Nem egy egyszerű család!
Visszatérve a vargányára. Ami igen meglepő volt, a méretén kívül, az egészsége. Mint a makk! Persze nem olyan kemény, de roppanós és
ami vargányáéknál nem kis szó, kukacmentes.

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű nagy példány..Mi egyszer voltunk egy gomba sétán, akkor be is számoltam róla, szép nagy példány vargányát találtunk...A gombaszakértő aki ép a barátunk meg nézte Fagyasztóba várta sorsát...és eligazitott mit csináljak vele, mig érte jön pár hónap múlva...
    Sikerült annyi gyilkos galócát is begyűjtenem, hogy a barátunk mondta elég lett volna Pécsi nép kiírtására...Azóta sem voltunk gombászni...
    Mi készült belőle?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haúúúú! Nagyon jó döntés volt a gombavizsgáló!

      Törlés
  2. Azt néztem hosszan merengve, hogy ez milyen hal?
    Nem röhög. A teljes cikk olvasása után eszméltem rá, hogy ez egy gomba. Tényleg nagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a remény hal! :) Reméltük lesz még nem volt.

      Törlés