A képek általában illeszthetők az íráshoz. Általában igen, ritkábban nem.
De akár így, akár úgy, az enyémek, mint ahogy a szöveg is.
Elviheted ha kell, nem bánom, csak ahol "leteszed" ott említsd meg, tőlem való!

Keresés ebben a blogban

Témakörök

Természet (394) Deseda (355) Gombák (219) Horgászat (200) Úton (167) Madarak (153) Családi (135) Gasztronómia (116) Vártúrák (108) vegyes (107) F-1 (106) Gépek (100) Kvár (96) Zsömi (96) Kedvenceink (75) D.arborétum (74) Somogyban (73) Állati (71) miEz? (68) tréfás (63) virág (54) "Állati" (51) St.földön (46) +jegyzÉs? (43) Veterán (37) feljegyzÉs (37) vitriol (32) Királynő (30) Történetek (30) COVIDnapok (19) görBee (19) retro (18) Hadban (16) Pomáz (16) Három kérdés (11) Budapest (8) Bikal (7) Drótszamár (7) KérdÉs? (5) ?????? (4) Balaton (3) Finomságok (3) Plitvice (3) h s s (3) Deseda Horgászat Madarak (1) közélet (1)

2017. november 15., szerda

Gombát fogtam

Ragadozó túrát tartottam. Ragadozó kereső túrát. Az eredmény kissé lehangoló. Kerestem a mélyebb vízen is, a sekélyesben is. Kerestem a csukát, kerestem a fogast.

Nem találtam. Végigkutattam az
Aszalói-ágat. De nem csak ragadozót nem, halnak még a nyomát sem láttam. Megtelepedtek a sirályok is mostanság a tó ezen részén s kezdtem komolyan aggódni értük. A végén még éhen pusztulnak.
Láttam viszont hattyút. Sokat. Valami okból itt gyülekeznek az ág végén. A fotón is fehérlik vagy hét, de nem fért be egy kockába mind. Volt vagy még ennyi.

Partközeli mártogatás közben szúrtam ki az öreg fűz korhadó ágai közt a csomónyi kései laskát. Nahát! Vízről még eddig nem szedtem gombát! Szó szerint vízről. Beálltam csónakkal a fűz alá és az evező végével értem el, metszettem le. Jó magasra telepedtek.
Ha már a horgász szerencse nem szegődött mellém, legalább a gombász szerencse igen.
Ha már pergető túrán voltam, akkor úgy lett volna stílszerű, ha feldobom a cuccot a fűzre s úgy veszem észre a laskát. Akkor kis túlzással mondhatnám, "gombát akasztottam".
No de, jó ez így is. Leszámítva a hideget. Nem tudtam ma megizzadni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése